Richter OTC Kampány

A Richter Gedeon Nyrt. 2022 tavaszán több márkáján is új kampánnyal indult: a Dipankrin Optimum, a Panangin Forte és a Quamatel Mini új reklámfilmjeit és vizuális anyagait is mi fejlesztettük.

A márkák kommunikációjának frissítése mellett a cél az egyes márkákon végzett kutatási és stratégiai eredmények beépítése volt az új kampányokba.

A Dipankrin Optimum estében a kampány célja kettős volt: egyrészt tudatosítani a fogyasztóban, hogy a stressz is okozhat emésztési zavarokat, másrészt felhívni a figyelmet az emésztőenzimek pótlásának fontosságára, hiszen a stressz fokozódásával csökken az emésztőenzimek szintje a szervezetünkben.

A Panangin Forte tovább erősíti az üzenetét: a Panangin Fortéban található kálium és magnézium kettős hatással erősítheti a szív működését, ezáltal felveszi a kesztyűt a hosszan tartó, indokolatlan fáradtsággal, amely akár a szívizom-gyengeség egyik előjele is lehet.

A Quamatel Mini pedig a rohanó életmód és a gyomorsav kapcsolatáról edukál, felhívja a figyelmet arra is, hogy a Quamatel Minivel akár meg is előzhető a savtúltengés – amely több mint vonzó azok számára, akiknek már égett valaha a gyomruk.

A kreatív koncepciók alapvetően az edukációra fókuszáltak, és erre épültek fel a történetek.

A Panangin Forte hatása által búcsút inthetünk az indokolatlan, hosszan tartó fáradtságnak és ezáltal az „Inkább holnap…” halogatásainknak.

A Quamatel Mini film a pörgős és stresszes mindennapokat dramatizálja, amivel a legtöbben azonosulni tudunk. Bemutatjuk, hogy ebből fakadó stresszt ugyan nem tudja megszüntetni a márka, de a stressz és a rendszertelen étkezés okozta savtúltengést igen.

A Dipankrin Forte pedig a szervezetünkből kiürülő enzimek pótlásának fontosságát helyezi a fókuszba a minden anya számára ismert reggeli „őrület” történetébe ágyazva.

A kampány 2022 tavaszától fut TV-ben, on-line (Youtube filmek, bannerek), valamint gyógyszertári POS anyagok formájában.

A forgatás során összesen 5 film forgott 3 nap alatt (két további film később kerül adásba az év folyamán). Az igen intenzív 3 napban az 5 film mellett a YTB verziók jeleneteit is leforgattuk, és a sajtóhirdetések, POS és on-line anyagok fotózása is párhuzamosan történt.

A nagy volumenű, feszes tempójú, ugyanakkor remek hangulatú forgatás zökkenőmentessége miatt egy rendezőpárost kértünk fel a filmek megalkotására: Lakatos Pétert és korábban leginkább színházi munkáiról ismert Radnai Márkot, akik a márkákat megosztva, de mégis minden filmen egymást kiegészítve kiválóan dolgoztak együtt.