Corvin Plaza

A Corvin Pláza bevezetése után készítettük tematikus kampányaikat, az „élménybevásárlás élvonalában” gondolat mentén. A pláza elhelyezkedése és láthatóságának korlátai miatt intenzív, technikailag és látványban is modern eszközöket és kampányokat kellett terveznünk, amely odavonzotta időt tölteni és vásárolni azokat is akik nem a környéken laktak.

A bemutatott kampányok

  1. „Űr” kampány – Az első magyar műhold másolata kiállításra került a plázában és ehhez kapcsolódóan számtalan játék, dekoráció, kiállítással próbáltuk bevonzani a látogatókat a Corvinba.
  2. Personal Shopper Zippyvel – Az elsők között vezettük be a Corvin Plaza számára ezt a szolgáltatást.
  3. Corvin Pass – a DeCode alapötlete alapján valósult meg egy saját loyalty rendszer RFID matrica formájában, ami akkoriban országos újdonság volt. A matricát pl. a telefonra ragasztva oda lehetett érinteni és ennek segítségével kaphatott a vásárló kedvezményeket.
  4. Karácsonyi kampány – egyedi csőrendszert építettünk amelyben kedvezményt tartalmazó gömbök voltak elhelyezve. Egy bizonyos vásárlási összeg felett ezek közül kaphatott a vásárló egyet.