Affidea rebranding rendezvény

A magyar tulajdonú Diagnoscan képalkotó diagnosztikai szolgáltató a külföldi cégcsoportba kerülésekor Affideára változtatta nevét.

A névváltást – és egyben a cég 25 éves születésnapját – egy nagyszabású, 600 fős rendezvény keretében harangoztuk be, ahol a dolgozókon kívül számtalan partner, orvos, kórházvezető vett részt. A helyszín az akkor épült Bálna rendezvényközpont volt, virtuális tortával, sztárfellépőkkel (pl. Geszti Péter) vártuk a vendégeket.

A legkülönlegesebb elem talán az volt, amikor minden dolgozó az ajándékba kapott fitnesz órába épített RFID-val tudott becsekkolni a rendezvényre, és belépéskor mind a hatszázan egyedi, csak a számukra írt üdvözlő üzenetet olvashattak egy kivetítőn.

A rendezvényt a koncepciótól a kivitelezéig teljes egészében mi bonyolítottuk le.